Inschrijving gesloten Steenwijkerlands individueel dartskampioenschap 2017

Vanaf woensdag 19 april as kunnen alle leden van de dartsvereniging Steenwijk en inwoners van Steenwijkerland zich weer inschrijven voor het gesloten Steenwijkerlands individueel dartkampioenschap.

Ook dit jaar wordt er weer gegooid in een superklasse en recreatieklasse. De superklasse is bedoeld voor alle darters die uitkomen in de ere- en eerste divisie. De recreatieklasse is bedoeld voor darters die uitkomen in de tweede, derde, en vierde divisie maar zij mogen ook inschrijven voor de superklasse. Andersom niet!  Niet-leden van de dartsvereniging worden automatisch ingedeeld in de recreatie klasse tenzij anders gewenst.

Kom je uit in de tweede, derde, of vierde divisie en wil je meedoen in de superklasse? Dan moet je dit duidelijk bij je inschrijving vermelden, anders wordt je automatisch ingedeeld in de recreatieklasse.

De voorrondes in beide klassen zijn op woensdag 3 mei, 23 mei, 31 mei en 7 juni (laatste datum alleen bij meer als 64 deelnemers per klasse). De finaleavond (laatste 8 beide klassen) is op vrijdag 9 juni in café de Zwetser.

Inschrijven is mogelijk aan de bar in alle speellocaties in Steenwijk en in café de Karre in Tuk of per mail via albertjan@dartsverenigingsteenwijk.nl Kosten: GRATIS!

Inschrijven kan tot uiterlijk woensdag 26 april in de speellocaties en per mail tot en met 29 april.

Houd de website www.dartsverenigingsteenwijk.nl in de gaten in welk café je, je voorronde moet gooien en voor alle andere info.

Mocht je je hebben opgegeven en op het laatste moment toch niet mee kunnen doen meld dit dan bij het bestuur. Niet opkomen dagen zonder afmelding is automatische uitsluiting van deelname voor volgend individueel kampioenschap.

Doe mee en schrijf je in!

Vriendelijke groet,