Voorronde 1 individueel verwerkt, 170 finish Remko Landman

Tijdens de 1e voorronde van het individueel kampioenschap is er 43x een 180-er gegooid. Verder is de hoogste finish van 170 gegooid. Dit keer door Remko Landman. Gefeliciteerd met deze prestatie en welkom in de club van 170.

De finish top 3 was :

1. Remko Landman     170

2. Pieter Veter     146

3. Raymon Dijkman     143

Verder nog wat aandachtpunten / informatie betreffende het invullen van de formulieren van het individueel :

1. Vul alle uitslagen van de wedstijden in.

2. De eindstand in de poule word bepaald in de volgende volgorde :

1. Gewonnen wedstrijden

2. Legsaldo

3. Onderling resultaat ( indien gewonnen wedstrijden en legsaldo gelijk is  )

3. Bij de uitslagen in de poules staan achter de deelnemers punten. Hoe meer punten je hebt, hoe hoger je bent geëindigd in de poule ( Voorbeeld : in een poule van 5 is degene met 4 punten 1e en degene met 0 punten laatste geworden )

Voorronde 4 ( woensdag 6 juni 2018 ) is vervallen. Gezien het aantal deelnemers is deze niet nodig om tot de laatste 8 deelnemers per klasse ( finale avond op vrijdagavond 8 juni ) te komen.