Opgave deelname gesloten Steenwijkerlands individueel dartskampioenschap 2020

Vanaf heden kunnen alle leden van de dartsvereniging Steenwijk en inwoners van Steenwijkerland zich aanmelden om mee te doen aan het gesloten Steenwijkerlands individueel dartkampioenschap.

Ook dit jaar wordt er weer gegooid in een superklasse en recreatieklasse. De superklasse is bedoeld voor alle darters die uitkomen in de ere- en eerste divisie. De recreatieklasse is bedoeld voor darters die uitkomen in de tweede, derde en vierde divisie maar zij mogen ook inschrijven voor de superklasse. Andersom niet! Niet-leden van de dartsvereniging worden automatisch ingedeeld in de recreatie klasse tenzij anders gewenst. Deze niet-leden kunnen zich opgeven door een bericht te sturen aan 06-52335209

Kom je uit in de tweede, derde of vierde divisie en wil je meedoen in de superklasse? Dan moet je dit duidelijk bij je deelname vermelden, anders wordt je automatisch ingedeeld in de recreatieklasse.

De voorrondes in beide klassen zijn op woensdag 11 maart, 8 april en 20 mei 2020. De finale avond (laatste 8 beide klassen) is op vrijdag 5 juni 2020 in café de Zwetser.

Wil je meedoen ? Geef dit dan door aan je teamcaptain. Deze verzameld de deelnemende spelers per team en geeft dit door aan het bestuur. Dit kan tot en met zondag 1 maart 2020.

Houd de website www.dartsverenigingsteenwijk.nl in de gaten in welk café je, je voorronde moet gooien en voor alle andere info.

Vriendelijke groet, Het bestuur