Buitengewone ledenvergadering 30 januari 2020

Hierbij wil ik u allen uit nodigen voor een buitengewone ledenvergadering op donderdag 30 januari in cafe de Zwetser vanaf 20.00 uur.
Op deze vergadering word er alleen maar gestemd voor een compleet nieuw bestuur!
Zoals jullie weten is de post van secretaris al meer dan 2 jaar vacant.
Albert Jan (penningmeester) heeft na de zomer aangegeven om per 1 januari te stoppen dit ivm een te volgen studie naast zijn werk.
Ook ik ga stoppen na bijna 20 jaar in het bestuur te hebben gezeten, vind ik dat het tijd is voor nieuwe gezichten in het bestuur.

Dus we zijn op zoek naar in ieder geval 3 nieuwe bestuursleden, meer zou nog mooier zijn!
Als je dit leest en denkt dit lijkt me wat, meld je dan via Whatsapp aan bij mij (0651252218)
Mochten er meerdere aanmeldingen zijn voor een bepaalde functie dan word daar over gestemd op 30 januari.

Met vriendelijke groet Martijn Koch