Start competitie

Morgenavond gaan we van start met de competitie. Helaas zitten we nog middenin de Corona pandemie en daarom willen wij aan iedereen nog wat zaken onder de aandacht brengen:

Houd je binnen de speellocaties aan de geldende (horeca) Corona regels. Heb respect voor elkaar en ga verantwoord met elkaar om. Zo zorgen wij als vereniging er in ieder geval voor dat wij, zolang er natuurlijk niks veranderd vanuit de overheid / veiligheidsregio, dat we kunnen darten met elkaar.

Zoals al eerder aangegeven is het verwerken van het wedstrijdformulier een verantwoordelijkheid geworden voor de teamcaptains. Tijdens de woensdagavond word nog steeds het wedstrijdformulier ingevuld op papier en na de wedstrijd is de uitspelende teamcaptain verantwoordelijk om als 1e de uitslagen te verwerken binnen Teambeheer. Het was de bedoeling dat je het verwerken via de Teambeheer app op je mobiele telefoon zou kunnen doen, maar helaas heeft Teambeheer dit nog niet voor mekaar. Nu kan het verwerken op 2 manieren wel gedaan worden:

1. Je logt op woensdagavond op je speellocatie via je mobiel in op je teamaccount van Teambeheer (https://www.teambeheer.nl/teamadm/?d=34)
  2. Je maakt een foto van het compleet ingevulde + ondertekende wedstrijdformulier en verwerkt daarna thuis de dag erna op je computer de uitslagen via je teamaccount van Teambeheer ( let op: dit kan tot maximaal 3 dagen ( zaterdagavond 7 uur ) na de gespeelde wedstrijd )

In beide gevallen controleert de thuisspelende teamcaptain de uitslagen. Let op: indien de uitspelende teamcaptain later dan woensdagavond de uitslagen gaat verwerken, maak zelf ook een foto van het wedstrijdformulier om zo de uitslagen te kunnen controleren.

Het wedstrijdformulier blijft in de speellocatie en word bewaard in de map met de wedstrijdformulieren die iedere speellocatie heeft gekregen.

Uitleg Teambeheer account (met uitleg invoeren uitslagen op 5 minuut 40) in onderstaande videolink:

P.S. de Teambeheer app is te vinden in de Google Play Store of in de Apple App Store.

Namens het bestuur.