Start competitie 2021-2022

Beste darters,

Inmiddels staat het competitie programma online en gaan we komende woensdagavond 15 september eindelijk weer van start.

Nog wat aandachtspunten:

1. De standaard weergave van de competitie staat nog op 20-21. Deze kan je bovenin aanpassen naar het huidig seizoen 21-22. Dit wordt in de komende dagen nog aangepast zodat het huidig seizoen de standaard weergave is.

2. Voor komende woensdagavond (en ook zeer waarschijnlijk woensdagavond 22 september) geldt nog de sluitingtijd van middernacht voor de horeca. Hou hier rekening mee.

Aanvullende zaken voor de teamcaptains:

1. Vandaag (zondag 12 september om 12:34 uur)  heeft Teambeheer de nieuwe inloggegevens voor het komend dartseizoen naar je mailadres gestuurd. Dit is een standaard procedure bij elk nieuw seizoen.

2. In deze mail met inloggegevens staat ook een link naar de teampagina om op je pc/laptop te inloggen. Deze link is nog even geldig, maar vervalt binnen enkele weken. De vervangende pagina is https://app.teambeheer.nl/

3. Teambeheer heeft een update gedaan voor de app. Nieuw hierin is de mogelijkheid om als teamcaptain ook in te loggen via de app en zo het wedstrijdformulier in te vullen op je mobiele telefoon en in te leveren.

Nog even een herhaling qua zaken betreffende het westrijdformulier. Het verwerken van het wedstrijdformulier is een verantwoordelijkheid geworden voor de teamcaptains. Tijdens de woensdagavond word nog steeds het wedstrijdformulier ingevuld op papier en na de wedstrijd is de uitspelende teamcaptain verantwoordelijk om als 1e de uitslagen te verwerken binnen Teambeheer. Dit kan dus via de app of later via pc/laptop. In beide gevallen controleert de thuisspelende teamcaptain de uitslagen. Let op: indien de uitspelende teamcaptain later dan woensdagavond de uitslagen gaat verwerken, maak zelf ook een foto van het wedstrijdformulier om zo de uitslagen te kunnen controleren. Inlveren kan tot maximaal 3 dagen ( zaterdagavond 7 uur ) na de gespeelde wedstrijd )

Het wedstrijdformulier blijft in de speellocatie en word bewaard in de map met de wedstrijdformulieren die iedere speellocatie heeft gekregen.

Iedereen veel succes en plezier in het nieuwe dartseizoen.