Inschrijving gesloten Steenwijkerlands individueel dartskampioenschap 2018

Vanaf vanavond ( woensdag 21 februari 2018 ) kunnen alle leden van de dartsvereniging Steenwijk en inwoners van Steenwijkerland zich weer inschrijven voor het gesloten Steenwijkerlands individueel dartkampioenschap.

Ook dit jaar wordt er weer gegooid in een superklasse en recreatieklasse. De superklasse is bedoeld voor alle darters die uitkomen in de ere- en eerste divisie. De recreatieklasse is bedoeld voor darters die uitkomen in de tweede, derde, vierde en vijfde divisie maar zij mogen ook inschrijven voor de superklasse. Andersom niet!  Niet-leden van de dartsvereniging worden automatisch ingedeeld in de recreatie klasse tenzij anders gewenst.

Kom je uit in de tweede, derde, vierde of vijfde divisie en wil je meedoen in de superklasse? Dan moet je dit duidelijk bij je inschrijving vermelden, anders wordt je automatisch ingedeeld in de recreatieklasse.

De voorrondes in beide klassen zijn op woensdag 14 maart, 24 april, 30 mei en 6 juni 2018 (laatste datum alleen bij meer als 64 deelnemers per klasse). De finale avond (laatste 8 beide klassen) is op vrijdag 8 juni 2018 in café de Zwetser.

Inschrijven is dit jaar uitgebreid en is mogelijk in alle speellocaties aan de bar. Kosten: GRATIS!

Inschrijven kan tot en met woensdag 7 maart 2018.

Dit jaar is er naast prijzengeld voor de top 4 in beide klassen ook nog een extra prijs voor de 16 finalisten : gratis entree / inschrijving voor het Open Steenwijkerland 2019.

Houd de website www.dartsverenigingsteenwijk.nl in de gaten in welk café je, je voorronde moet gooien en voor alle andere info.

Mocht je je hebben opgegeven en op het laatste moment toch niet mee kunnen doen meld dit dan bij het bestuur. Niet opkomen dagen zonder afmelding is automatische uitsluiting van deelname voor volgend individueel kampioenschap.

Doe mee en schrijf je in!

Vriendelijke groet, Het bestuur